tisdag 20 mars 2012

Marie!!!

Igår hade vi storbesök från Schweiz, Marie!!! Åh som vi saknat dig. Vi åt sushi & tog igen allt vi missat sen sist.
Vi pratade verkligen om allt- det var så mysigt. En vän för livet!
Det var tomt att släppa av henne på jobbet- ville ta med henne hem :). Men på lördag ses vi igen, då ska vi ha skoj i Lund!






Morgongos innan dagis & jobb! Vilka pärlor.


Jag har fått nåt som heter "nässelfeber". En allergisk reaktion mot nåt. Man vet nästan aldrig orsaken. Kan vara nåt man ätit, nåt diskmedel man inte tål etc. Jag tror det kan vara min nya foundation. Värmer & kliar lite som ett brännnässel sting. Har utslag på halsen & magen.






Kanske inte syns så väl men det känns :). Äter allergitabletter & känns mycket bättre ikväll.
Mycket märkligt, aldrig hört talas om.
Ikväll spelar David match. Jag håller tummarna att det går bra, go go!

Just det, lite bilder från "nyfixade" tvättstugan.






Älskar det. Sparat så mycket utrymme när vi ställde ner tvättmaskinen & torktumlaren. Lite småfix kvar- spegel, krokar
& tvättkorg. Fröjd att "jobba" i tvättstugan nu :).
Hade inte varit möjligt att bli klara i helgen utan barnvakt av bästa farmor Irene!! Tusen tack igen :)!

1 kommentar:

  1. Åhh vad mysigt det var hemma hos er. Hade längtat så himla länge.. lånade dett fina foto till min blogg åsså. snart lördag..jipieee. puss kram

    SvaraRadera