måndag 26 december 2011

Underbar jul

Julen har varit såå mysig och jag har fått så många fina paket!! Jättenöjd :). Jag har fått pysselgrejer- till att baka och scrapbooka, och sy! Tex fick jag design lapp att markera det jag sytt :) så nu är jag extra inspirerad.
Jag är även redo för fjällen- fick underställ, strumpor, skidglasögon, liftkortet och ska även få välja ut ett skidställ!!!! Galet!
Imon ska systrarna till Göteborg- vi ska shoppa, mysa, och gå på operan "törnrosa" o bo på hotell! Längtar!
Mamma o pappa ska va barnvakter åt både Olle o Neo, dom lär få fullt upp & ingen lugn stund- men framförallt roligt tror jag!






Paket i mängder- säcken till höger är full med grejer bara till Neo!!



Juldag hos Olle



Tipspromenad annandagen. Anna har på sig hemmagjord julklapp från mig :) pannband & halsduk, kul att hon var så fin i det!



Idag kom världens underbaraste vänner till oss! Emelie & Jossan och Jossans härliga kille Marcus. Jag blir ju bara så glad av er ni är så goa och roliga! Kändes som igår vi sågs, men vi kom fram till att det var 2,5år sen sist. Det måste vi ändra på!
Tack för att ni finns!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar