lördag 19 november 2011

V.46

Denna veckan har gått fort o vad har vi gjort. Det har varit mycket fina kvällar kolla bara












I onsdags matade jag o Neo ankorna o han skrattade så han kiknade när jag kastade bröd :)













I torsdags lekte vi på ahuset med Anna lena och Alfie.






Idag har vi haft storstädning så hela huset blänker :) och Neo hjälpte självklart till.






Ikväll är David på fotbollsfest så jag har pysslat lite och kollat på så mycket bättre.






Sydde en julduk o fixade trycken o nöjd med min adventstake också. Ska pynta den med lite mossa o grejer sen också.
Nu längtar jag att få in julljusen i huset.
Ikväll när jag nattade Neo och stod över honom o förundrades över hur fantastisk han är o att han är vår lilla prins lite längre än vanligt så vinkade Neo åt mig som att"godnatt då mamma, du kan gå nu" hihi så rolig e han.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar