måndag 2 december 2013

Förmiddagen började med träning & promenad. Mitt ljuvliga sällskap under turen:


Gillar att ha mål. Nästa mål är att göra utfall utmed hela detta staketet vid fotbollsplanen utan vila. Gjorde 100 i rad sist, räckte inte riktigt hela vägen :).


Fick flashback på promenaden när jag gjorde mina utfall..När jag var med i golflaget i USA hade vi fysträning kl.6 mån, ons & fre. Minns att allra första veckan försov jag mig till en träning- då fick jag springa upp & ner för varenda trappa på coliseum- som tog ca 16000 pers. Höll på att spy. Men jag gillar ju att utmanas så tyckte det var lite kul. Bara 2ggr på 5 år kom jag försent. Andra gången kom jag 3 min försent. Då var straffet 300 utfall. (150 framåt,150 bakåt). Bring it on! Jag nästan ville komma försent & få straff haha. Men efter det straffades hela laget om nån var sen & då är det ju inte lika kul längre :).


Stadium- coliseum.
Det var även där vi fick göra drogtester, gymmade & sprang i trappor. Och där lagret med kläder & skor var. Rena rama julafton när vi fick nya Nike dojjor, träningskläder & golfgrejer. Man hade det rätt bra ändå.


Men INGET slår det här:


Mina 3 underbara grabbar!!!!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar