onsdag 30 januari 2013

Florida

Nu är vi hemma igen! Har varit underbart med semester. Otur med massa baciller & blev inte riktigt som vi tänkt oss. Men vi hade iaf tur med vädret :). Jättefint var det.



En tur runt reservatet hör till! Jag tycker det är lite obehagligt att gå där för sist såg jag säkert 7 ormar & fick panik & man kommer ingenstans. Som tur var såg jag ingen denna gången. Märkligt nog var ormar det enda jag tittade efter, märkligt eftersom jag verkligen inte vill se nån..



Mycket mys med momo & mofa. Man får passa på, snart får vi längta igen.




Redo för middag ute, Neo var vaken hela kvällen. Gosigt.
Vi satt ute så det var många fina bilar som susade förbi & Neo döpte varje bil efter någon "cars" bil.
Nu ser jag fram emot våren & nästa minisemester med bästaste vännerna till Stockholm i mars för att fira att vi blir 30!
Cant wait!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar