torsdag 20 oktober 2011

Neo pyssel

Igår var det helg för mig, då var jag o Neo på kotten och lekte på förmiddagen. På eftermiddagen fick vi besök av Elin o Vincent. På kvällen var det tjejmys med Frida och Emelie. Mycket bra dag!
idag hade vi dejt på ahuset med Anna-Lena och Alfie. Alfies pappa är engelsman så Alfie skrek Goal!! när dom sparkade boll :).



Bebis gos!!




Läsa bok med pappa!! Neo kallar fortfarande David för "mamma" tänk vad vi längtar tills han säger pappa :)




Idag fick jag mitt paket från stoff och stil och sydde färdigt gardinen i eftermiddag. Jättenöjd!!! Nu ska vi bara köpa gardinstång så kan jag ta en ny bild när den hänger uppe.




Nästa projekt är att sticka färdigt Neos mössa! Kul att sticka på rundsticka, hoppas den blir bra.





Neo älskar fortfarande att slänga sig i våran säng trots att han slog sig illa på näsan på sängkanten i söndags. Det är som glömt! Men jag har inte glömt!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar