tisdag 18 januari 2011

Göteborg

I helgen var lilla familjen i Göteborg på äventyr o fira min födelsedag. Det var så himla mysigt. Vi åt på hardrock cafe till lunch, sedan gjorde vi stan. Jag köpte pyssel grejer på panduro- textil färg o stämplar o David hittade snygga kläder. På kvällen fick jag välja restaurang o det blev på hotell Avalon- superduper gott o mysigt. På söndagsmorgonen fick jag helkroppsmassage i en hel timme på hotellets SPA avdelning av kära syster yster Linda- Tack det var underbart. Sedan var det lunch med familjen Pasche innan hemfärd. Underbar helg!
Imorgon ska vi på babysim, ska bli spännande, hoppas Neo tycker det är kul. INnan dess ska vi träffa babymassage mammorna hemma hos en av dom, ska bli kul o se hur pojkarna växt sen sist o snacka lite mamma snack :)


Hotel myspys

Min nya frissa

Förra veckan var moster Linda här, moster o Neo hade det härligt

Min födelsedagsmiddag, torskrygg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar